Nowe oblicze
działania
Przeszliśmy wizualną metamorfozę.
Odkryj, dlaczego zdecydowaliśmy się na zmiany i co nowego przynoszą.
Powody rebrandingu
Po 10 latach działalności postanowiliśmy dopracować to, w jaki sposób prezentuje się nasza marka. Poznaj główne powody, dla których zmieniliśmy się wizualnie.
Podkreślenie postawy biznesowej. Czasem okładka książki nie pasuje do zawartości. W naszym przypadku też tak było. Spójna identyfikacja wizualna to podkreślenie dbałości o detale. Taką postawą kierujemy się współpracując z Klientami – stawiamy ich potrzeby w centrum i dbamy o każdy szczegół.
Ekspozycja wartości Poprzednia kolorystyka w żaden sposób nie korespondowała z tym, jacy jesteśmy i czym kierujemy się w pracy. Nie oddawała naszej otwartości i energii do działania. Chcieliśmy precyzyjnie zakomunikować nasze biznesowe DNA.
Zaznaczenie obecności na rynku Nasz branding był przestarzały. Szukaliśmy sposobu, który na nowo zaakcentuje naszą obecność. Zależało nam, aby po pierwsze podkreślić, jak długo działamy w branży nieruchomości. Po drugie zaznaczyć, że jesteśmy na bieżąco z trendami i nie pozostajemy w tyle. >
Praca nad rebrandingiem
Prezentacja zmiany
Obejrzyj materiał wideo poniżej i zobacz, jak pracowaliśmy nad zmianą.
Zobacz, co się zmieniło
Logo
Każdy element naszego logo jest nośnikiem znaczenia. Kształt sygnetu nawiązuje do bloku startowego, z którego korzystają sportowcy. To koresponduje z tym, że w nasze DNA wpisana jest „gotowość do działania” za i dla Klientów.
Kolory
Jesteśmy energiczni i pewni swoich umiejętności. Wyróżnia nas pozytywnie nastawienie do działania. Dlatego postawiliśmy na kolory, które to symbolicznie podkreślają.
Komunikacja
Nasz sygnet będziemy wykorzystywać w komunikacji jako motyw “dziurki od klucza” – otwartego okna, przez które można zajrzeć do firmy i zobaczyć, jak działamy.
Misja i wizja
Misja
Misja
Naszą misją jest kompleksowa pomoc w spełnianiu nieruchomościowych planów. Wiemy, jak ciężko zrobić pierwszy krok, dlatego oferujemy wsparcie na początku i asekurację na dalszym etapie. Nie chcemy być kolejną agencją, która bombarduje Was tylko ofertami nieruchomości. Chcemy słuchać i reagować na Wasze potrzeby – prowadzić dialog, inspirować do zmian.
Wizja
Wizja
Jesteśmy kameralną firmą z dużymi aspiracjami. Chcemy stać się liderem w sektorze zarządzania najmem nie tylko w Krakowie.
Wartości, którymi kierujemy się działając za Ciebie
Klientocentryzm
To nie strategia i ładnie brzmiące słowo w misji naszej firmy. To filozofia działania, w której Klienci nie są tylko cyframi i transakcjami.
Szacunek
Do ludzi, zwierząt i planety. Budujemy relacje oparte na zaufaniu. Troszczymy się o środowisko i chętnie angażujemy się w psiolubne inicjatywy.
Aktywność
Nasza biznesowa postawa to ciągły ruch. Nie stoimy w miejscu. Rozwijamy się. Wyróżnia nas ciągła gotowość do działania.
Transparentność
Działamy transparentnie. We współpracy z nami nie ma ukrytych kruczków. Cenimy jasną i szczerą komunikację.
Działamy za Ciebie
Tylko jeden krok dzieli Cię od tego, by zacząć realizować swoje nieruchomościowe plany.
Wypełnij krótki formularz, a my skontaktujemy się z Tobą do 24h.
Zobacz kto działa za Ciebie
Za sukcesem każdej firmy stoi zaangażowany i kompetentny zespół. To, że jako agencja jesteśmy obecni na rynku i działamy nieprzerwanie od 10 lat, to efekt ciężkiej pracy ludzi, którzy tworzą markę Helton Nieruchomości. Dzięki cyklicznym spotkaniom i otwartej wymianie myśli tworzymy rozwiązania, które przynoszą wymierne korzyści naszym Klientom.